Thursday, February 17, 2011

5 perbohongan yang slalu aku lakukan............

sbelom aku create cite ni lm blogger da bnda aku nk gtw somethng...
msk ni dh bp belas org dh tnyaa aku psl status aku neh....
pening3x...pyh dpt kwn kalut neh huhuu...juz joke only hehe..
so aku ambk enisetif(nk eja gena tah haha) bnda2 ni tuk create lm blog aku....
aku tw diorg tnya mst bersebab an an........:)
tw dorg tnya pa???
AHIN!!!ASAL AG SINGLE SMPAI SKG EKKK????HMMMM

nk tw sbb pe????
so ikuti kisah perbohongan aku neh...................

1st~~ "aku tgk ko relex je pas break"...ko xrasa pa2 ke ni???xsedeh???jiwang pn  x aku tgk huhuuuu...."xde la...aku xpnh kch pn die tgl aku...gpn aku nk sdeh btpa..dh org xnk, xkn nk terhegeh2 g an....myb die lbh bahagia ngn pilihan die...so aku time ja...aku kn open minded hahaha :)

2nd~~"ahin2,,ko pnh x igt die....xkn skali pn ko xpnh igt die"////,,,,,,,,,,,,,"aku igt die??????impossibles la bebbb....bgun2 tdo ke,,waktu mkn ke..time study ke,,time nk tdo ke aku xpnh lgsung la nk igt die...blh kata setiap saat lm idup aku neh xde makna la tuk die...tiap2 mlm aku letak2 bantal mst tdo trus pnya r...hahaha...ratu tdo la katakan....hehe..

3rd~~"klu ko xigt die,,mst ko berdendam ngn die an an"hehehe..."dendam kn xbek syg oii...pyh la aku nk b'dendam ngn org neh...xde guna pnya nk dendam2,,,sakit ati,,sedeh2 neh...prinsip aku always think 4sitif so xde makna yeee la....huhuuu

4rd~~"ahin,,aku pnh tgk ko xbwk nset pn g mn2///xkn xt'ingin nk msg die"....hmmm..."aku lp bwk lorrrr...dh lp nk bwk cm na hahahaa...xle..aku xrasa pn nk msg o cntct die...no fon die pn aku dh lp...face die lg r aku lpa hehehe...

5th~~"ahin. ko syg g x die"..."syg pada  aku xde makna  dh la...hari pertama die kua lm idup aku n ari2 gak perkataan syg xde makna pa2 dh pada aku....huhuu..poyo pnya ayat....klu die nk blk kt aku pn aku xkn time nye laaa..haha...

moral of the story!!!
xbek bhong2...berdosa ahahha
so sp2 yg tnya psal status aku neh diharap phm akan situasi aku skg neh...
phm xphm bt2 phm la ekkk....
tq 4 ambk berat psal aku k...
luv u alll

                      

3 comments:

  1. jiwang gak...tapi suka bohong,xsuka,huh..hahaha
    nak eja enisetif cam nih-inisiatif(rasa-rasanyala)

    ReplyDelete
  2. juon btol dya ni!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. hahaha..aku mn nk tw eja...dia ka eja lagu 2...tq2 hehe
    ke:pa juon2...

    ReplyDelete