Friday, September 16, 2011

cake time!waalaawiahh...

 mlm 2 tiba tiba je rajin nk bt kek..2 lak tu..kek pelangi n kek coklat...hahaha..jom2 usha2 tgk...:)





adunan dia lbh kyreng sama jew......pndai2 korg lh yee

kemain adk aku neh! haihhh myebok je haha...


blm pa2 sempat lg possing..adoiii


 

sebelum adunan d tambah pewarna


selepas adunan +pewarna


then campur gilir gilir pas2 jd cmni laa..huduh bebonar hee..


pas2 msk oven..tguu la smpai msk

                 
      
ciap berkain batik lg k...awuuu,,pmpn melayu t'akhir gituu hahaha -.-" 
sementara mnuggu ciap sk..smpt lg possing 2 3 gamboo




then ni la hasil kek pelangi yg aku bt hahaha...eee sdp ke x 2 wawawa
                 




 ni kek coklat  yg 1st aku bt...

sedap o x len kira..jnji aku leh buktikan pd cmua aku pn PANDAI MASAK hahahahhaa :p haishh over la plak .....


                                                                                                             
                                   





                                                                                                                              

  

5 comments:

  1. ceh kek ni ka.... adik aku pown tau buat.... buh telor pastu kacau... masuk over.... siap...

    ReplyDelete
  2. hoii,kek plangi mmg ssuai dgn ko kan??mcm2 dah bnda pelangi aku jumpa dkt ko..hahah..btw,moto pown ko bwk masuk skali.hadoiii!!

    ReplyDelete
  3. Rainbow cake tu nampak macam sedap jer....;-P

    ReplyDelete