Thursday, November 18, 2010

angka 1~~~serammm

benda yg aku nk story lm blogger aku neh bkn suspen mn pn....huhu tp ada la ckt2 heheeee...\
1st aku xprasan pn bnda yg blaku neh cmua da kaitan ngn  ANGKA 1..sampai lah


ummie nazira~~~org yg 1st story kt aku
dan juga org yg tlh mmbantu aku utk create pasal cite neh..
cmua tarikh2 kjdian die yg bg----dh aku msg tnya :)


                              ni la ummie nazira bersama2 bakal pkwe...kot2 lee,,bru nk b'putik :P




okeh2 stret 2 the point!!!!

01/09 /2010-----------------
ari yg p'tama kna fire hahahahaha
org2 yg t'libat adalah spt berikut///////
patricia, ummie nazira, azyan alwanie. ridwan, n aku jugak xt'kecuali  

cz pe??
cz ponteng kls leeee.....hehe
smp kna men kejaq2x ngn cikgu.... AZIZAN hehehe
xpasai2 kna smbunyi lm tandas 3 jam stgh 15 saat hahahaaaaaaaaaaa
sory naa cikgu :P


11/10/2010---------
xcukup ngn kes 2 tambah lg ngn cite yg sehubungan dgn cite 2 gak....ada la kaitan serba ckt
tp kes ni klu mangkuk2x kwn aku 2 xbt,,cmfrm 120% 1 kls xkena pggl..xkna dri 2jam kt c2


manggkuk2 tandas~~~
 tenuk, pak lang, pak lah, ci no en

 








sp pggl???pak dun la..pngetua skolah
nk dijadikan cite,,PD ni pggl msk lm blk die trus n then kna tnya sorg2...
fuhhhhhh..mcm AWAL la plak..seram ketaq nk t'gelak nk teriak rs insaf  cmua daaa r....
smp turn aku PD pun b'tnya.."kamu tau bp ari kamu ponteng skol??
aku jwb" xtau ckgu tp rs 2 mmg byk"...hehe
abs pe yg kamu igt...ni klu bwk ank p singapore ni mst lp bwk blk ank la gamak naa...
monolog lm ati "saya mn kawin g ckgu,,xde nk lp anak2 pnya r" hehehehe
pas2 kuaq msng2 insaf....huhu xnk bt dh xnk bt dh



 01/11/2010------
cite 3 ni sdeh ckt :(
part cite neh aku tuju khas tuk kwn TERBAIK aku PATRICIA....



time  ni aku pas abs exam SEJARAH pper 1.....n ths time jugak ari perlis dilanda banjir
tp bkn aku nk cite psl bnda 2..aku nk cite psl bnda yg jd ni....kembali ke cite yg asal....
smp2 skol dh pnuh ngn ayaq dh...nsb la kls atas leh gak ambk exam...huhu
abs2 exam aku dikejutkan dgn berita yg ayah patricia meninggal dunia...t'kejut beruk aku......
pat sabar k..semua 2 dugaan..aku tetap ngn ang.. thnk 4sitif k...


dan ari2 gak kmi frm6 lower pakat2 cmua jln kaki xpkai kst nk g mlwt patricia...
dgn ujan..ayaq pn dh neh,,ksut xpakai....but i dont care kmi redah gak nk g huhu
otw blk 2,,cmua pakat tgk kmi cm org gila...yelaa sp suh xpakai ksut.......hehe

08/11/2010-------

cite ni bersambungan cite td....


pas2 banjir,,tiba la time nk kna g skol blk.....
so excited,,teruja..apy nk jmpa kwn blk................ehehehe
n xsabaq nk kutuk2 kwn......
smpai2 skol,,jmp lak kwn2,, t'niat lg nk bt keja JAHAT hehe...
dosa dh 2 dosa.....
ponteng ASSEMBLY ramai2....
yg ni lg power 1 lower6 skongkong2....
bak kata pepatah BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH  huhu...


pejam celik pejam celik assmbly dh abs,,dok igt slmat le...
baru setapak lgkh nk kuar kls,,AKU nmpk toke kls kmi otw mai kls,,,,
huhh.....1 lagi bala nk kna nehh.....pk ku huhuuuuuuu
xleh lari dh.................


ayt yg xleh lp~~~LARI MCM BEWAK(sp yg kna je phm)hahahaha
hmmm...last2 kna 2lis nm n kna isi lm borang salah laku skol...hehe
n we all org 1st bt salah pas cmua rekod slh laku d hanyut kn oleh banjir wawawawaw :)


dan pepatah yg we all pakai td mmg xleh pakai
so we all 2kar
bersatu ROBOH bercerai TEGUH hahahaha...

KESIMPULANYA....................
cmua story ni ada je kaitan ngn angka 1......
kpda yg sudah @ sdg mmbca cite ni  mst igt kmi jhat sgt kn...huhu////bkn jht,, lbh kpd nakal ckt besa la bru nk mmbeso kn......heheeee.....cmua guru2 yg tlibat i hope maap kn kmi k..cz km xsngaja n ada gak yg d sgjakan...n kpd cmua chracter2 yg t'lbt bkn nk mgutuk juz nk mgata ckt je...hehe


cmua ni kngan,,da yg pait n manis........but u all kwn the best aku supperrbbb beb
hehehhhehehe ............
sory klu da t'kasar bhsa,,t'rsa mn2 part k ....


luv u all

5 comments:

  1. hahaha nice story.. nak tergelak aku

    ReplyDelete
  2. adoiyaiii..cita ni mmg best n akan aku igt smpai bila2 zaman skowlah yg hapening nie..tapi kan mak cik cas zandra oit,aku geramm dgn ang...sb?ang p ltak gmbaq aku dgn ngek tuu wat pa..wawawawa..pic tu ok g tp description pic tu yg seksa ckit tuh..aku bawu taw nie,ciap ang klau jumpa t..eeeeeeeeeiiiiiiii..

    ReplyDelete
  3. hahaha,,,cik ummuu nazira oooii,,lexx luu hehe

    ReplyDelete